La Florida

Descripció general

La Florida és una promoció d’Habitatges amb Protecció Oficial en règim de lloguer promoguda per la Fundació Nou Lloc Habitatge Social i gestionada per Salas Serveis Immobiliaris.

La promoció de La Florida, situada a Matadepera, està distribuïda en sis blocs i estructurat en plantes baixes i primeres plantes amb una superfície útil contant la terrassa entre els 44,64m2 i els 68,44m2. En total es compon de 10 habitatges de 3 dormitoris, 21 habitatges de 2 dormitoris i 5 habitatges d’1 dormitori.

Cadascun d’aquests habitatges està vinculat a una plaça d’aparcament de 25m2 i un traster de 5m2 útils.

El desenvolupament de la promoció de la Florida ha estat possible gràcies a la voluntat de l’Ajuntament de Matadepera de dur a terme una política de sòl i d’habitatge social i de futur. Aquesta política s’ha plasmat en la cessió de sòl en dret de superfície per a la construcció de La Florida.

Aquesta promoció es troba situada entre l’Avinguda del Massot, el Carrer Balmes i el Carrer Sant Quirze.

Rambla, 221
08202 Sabadell (Barcelona)